| | | | | |  

Forum Home Forum Home > Other Video Games > Battlefield 3
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login

Battlefield 3 Jet Swap

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Sephiroth_V7 View Drop Down
Team Deep
Team Deep
Avatar
qM's Cheerleader

Joined: 14 Dec 2009
Location: SoDak
Online Status: Offline
Posts: 5105
Post Options Post Options   Quote Sephiroth_V7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Battlefield 3 Jet Swap
    Posted: 23 Feb 2012 at 12:02am
I found this pretty amazing, dudes a fvcking boss.
 
If you can't tell the guy has a missle lock on him, jumps out of his jet, headshots the enemy pilot out of that jet. then steals the jet mid air. I don't care if this is set up or not, its fvcking amazing lol
 

aka - priebe69, DEEP_BrokeBack, GOW_AftaBirth
Back to Top
trixente View Drop Down
Team W-Lrd
Team W-Lrd
Avatar

Joined: 28 Feb 2010
Online Status: Offline
Posts: 272
Post Options Post Options   Quote trixente Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2012 at 9:59am
looooooooooooooooooool nice vid sepiroth i no know can this... is amazing


Back to Top
ThAtSmAtT View Drop Down
Team KmA
Team KmA
Avatar
Buffalo Bill

Joined: 08 Feb 2009
Online Status: Offline
Posts: 2572
Post Options Post Options   Quote ThAtSmAtT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2012 at 6:08pm
ahh my frined told me about this today actually haha
Back to Top
ThAtSmAtT View Drop Down
Team KmA
Team KmA
Avatar
Buffalo Bill

Joined: 08 Feb 2009
Online Status: Offline
Posts: 2572
Post Options Post Options   Quote ThAtSmAtT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2012 at 6:14pm
cant do anything close to epic as that was in cod can ya? :) lol
Back to Top
Sephiroth_V7 View Drop Down
Team Deep
Team Deep
Avatar
qM's Cheerleader

Joined: 14 Dec 2009
Location: SoDak
Online Status: Offline
Posts: 5105
Post Options Post Options   Quote Sephiroth_V7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2012 at 8:49pm
Originally posted by ThAtSmAtT

cant do anything close to epic as that was in cod can ya? :) lol
I have to say I agree with ya lol, my cousin bought a joystick just for the jets in bf3 and he said it makes it so much easier.... now im interested in the game again lol

aka - priebe69, DEEP_BrokeBack, GOW_AftaBirth
Back to Top
ThAtSmAtT View Drop Down
Team KmA
Team KmA
Avatar
Buffalo Bill

Joined: 08 Feb 2009
Online Status: Offline
Posts: 2572
Post Options Post Options   Quote ThAtSmAtT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Feb 2012 at 9:22pm
haha aerial combat is amazing in bf3 haha.. thats what sets it apart from most other fps imo lol
Back to Top
Fluffy Fluffington View Drop Down
Team Deep
Team Deep
Avatar
The Fluffer

Joined: 11 Mar 2009
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 2065
Post Options Post Options   Quote Fluffy Fluffington Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2012 at 12:20am
I'm pretty sure that was TX i head shotted Wink 

Hell i can barely drive a Vodnik without getting in stuck on a curb!

There's a lot that sets BF3 apart. I've had just as intense conquest matches n Seine Crossing and Metro as I've  had on Suspense or Sandstorm.

Rush matches between two good teams are always epic. I love parachuting off that platform in Damavand Peak to get to the second to last M-com pair and picking people off mid air!


Back to Top
Sephiroth_V7 View Drop Down
Team Deep
Team Deep
Avatar
qM's Cheerleader

Joined: 14 Dec 2009
Location: SoDak
Online Status: Offline
Posts: 5105
Post Options Post Options   Quote Sephiroth_V7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2012 at 1:14am
I got on last night for a bit and rocked the tank and sniper. Then got in a jet and hit the water in three seconds... got pissed and rage quit... ill be playing the game more now tho

aka - priebe69, DEEP_BrokeBack, GOW_AftaBirth
Back to Top
ThAtSmAtT View Drop Down
Team KmA
Team KmA
Avatar
Buffalo Bill

Joined: 08 Feb 2009
Online Status: Offline
Posts: 2572
Post Options Post Options   Quote ThAtSmAtT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2012 at 6:39am
hahaha lol fail xD... ive barely played the game recently tbh... all i wnat is nexuiz -_-
Back to Top
SP61gTSupra View Drop Down
Team TRU
Team TRU

Splash with me!

Joined: 29 Nov 2008
Location: Greenville
Online Status: Offline
Posts: 2973
Post Options Post Options   Quote SP61gTSupra Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2012 at 8:29am
Again. Any ya'll wanna 4v4 squad match against TRU, let me know or Envy... don't care if it's us versus a bunch of ya'll, just want good games and not raping booster clans...
Pepsi puppies get more puppy pussy.
Back to Top
Sephiroth_V7 View Drop Down
Team Deep
Team Deep
Avatar
qM's Cheerleader

Joined: 14 Dec 2009
Location: SoDak
Online Status: Offline
Posts: 5105
Post Options Post Options   Quote Sephiroth_V7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2012 at 10:17am
Well lunchy I know 4 members of deep play, let me get use to the maps more and maybes fluff will wanna play ya

aka - priebe69, DEEP_BrokeBack, GOW_AftaBirth
Back to Top
Fluffy Fluffington View Drop Down
Team Deep
Team Deep
Avatar
The Fluffer

Joined: 11 Mar 2009
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 2065
Post Options Post Options   Quote Fluffy Fluffington Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2012 at 1:12pm
Originally posted by Sephiroth_V7

Well lunchy I know 4 members of deep play, let me get use to the maps more and maybes fluff will wanna play ya

well flamer and I play pretty regularly. Papa just started. I'm not sure if that's you fourth but he needs to learn the maps yet too.

I know Pa1n plays but I haven't seen him on in a while.

I tried to train two-fase but he got used like a tampon and went back to playing Spider man.
Back to Top
Sephiroth_V7 View Drop Down
Team Deep
Team Deep
Avatar
qM's Cheerleader

Joined: 14 Dec 2009
Location: SoDak
Online Status: Offline
Posts: 5105
Post Options Post Options   Quote Sephiroth_V7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2012 at 4:17pm
I was playing the other day when u papa and flamer were all on a team, but no invite for me, I see how I rank...... lol jk

aka - priebe69, DEEP_BrokeBack, GOW_AftaBirth
Back to Top
Fluffy Fluffington View Drop Down
Team Deep
Team Deep
Avatar
The Fluffer

Joined: 11 Mar 2009
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 2065
Post Options Post Options   Quote Fluffy Fluffington Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Feb 2012 at 6:19pm
Originally posted by Sephiroth_V7

I was playing the other day when u papa and flamer were all on a team, but no invite for me, I see how I rank...... lol jk

lol i didn't even see you.
Back to Top
TX2k7 View Drop Down
Forum Moderator
Forum Moderator
Avatar
Requiescat In Pace

Joined: 08 Nov 2008
Online Status: Offline
Posts: 2340
Post Options Post Options   Quote TX2k7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Feb 2012 at 7:49am
lol fluff ui wouldn't sit still long enough to let u shoot me like that :P
uv seen my flyn for urself, no one 2 compete XD
Back to Top
ThAtSmAtT View Drop Down
Team KmA
Team KmA
Avatar
Buffalo Bill

Joined: 08 Feb 2009
Online Status: Offline
Posts: 2572
Post Options Post Options   Quote ThAtSmAtT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Feb 2012 at 4:32pm
my skills in littlebird > your skills in a jet xD
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 9.72
Copyright ©2001-2011 Web Wiz